18 års dagen!:D:D

Tja på er. Äntligen lördag idag. gårdagens spenderas hemma hos anna, vi rökte vattenpipa(I flera timmar så till slut fick vi ont i huvudet, hahaha). Vi satt ner och tittade på lets dance och bara tog det lugnt. Sen planerade jag och hon min erik och hemens 18 års fest. Alltså vi typ blev lite over the top, vi ska ha vip bord/rum, med dricka, chokladfontän, snacks, egen dj, sen ska vi ha ett tema där man antingen ska komma vitklädd eller maskerad, dvs klä ut sig. Sen ska jag prata med richard(min gamla musiklärare) och fråga om han och hans band kan spela den dagen på festen. Fyfan alltså om allt blir som vi har kommit fram till, då blir det fan årets fest tror jag nästan, helt sjukt! hahaha.

Ikväll ska jag erik och kanske anna hem till Hanna och tare lugnt. Vet inte vad vi kommer hitta på när vi väl är där, men något kommer vi säkert att göra. nu ska jag käka, vi hörs senare

Chin´g chong!:)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

men rakan, läs det jag skriver. Du var inte DÄR. du hörde inte VAD hon sa till mig. Du hörde inte , du fick sms om att malin inte ville att hon skulle komma. det är de enda du vet om vad hon sa.. Så knip igen.

Nej men dra inte in fler då. för då drar upp saker som är hur gamla som helst och det är bara skrattretande..

nej, inte sista lektionen rakan. Jag har alltid försökt att hänga med på hans lektioner och på hans filmer.

Det har jag alltid gjort.. Jag försöker alltid göra det på varje lektion (förrutom på matten då)..



Tycker bara att det är fånigt att en liten småsak förstoras upp så jävla mycket.



Förresten, det där med att jag har "sagt" att malin bara leker med dig. när har jag sagt det? och i vilket sammanhang? :S seriöst. jag har fan inte sagt nått sånt.. Det närmsta jag har kommit till det ämnet är väl att säga att ni inte är seriösa när ni porrar er tillsammans. det är väl det enda :S

2009-02-21 @ 15:25:52
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

rakan, jag vet redan att det är avin som har sagt det till dig.. så du behöver inte säga att det är "någon". men ja ghar fan inget minne av att jag har sagt det... så , visst. Vi säger att jag har sagt det :) så blir alla glada :)

2009-02-22 @ 15:33:05
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

det har jag aldrig påstått, eller? Det jag menar är att hon kan ha missuppfattat mig... Det är ju inte så att jag går runt och skriker "malin leker bara med rakan". så jävla blond är jag inte...

2009-02-22 @ 18:19:39
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback