Mina senaste vardagar!

Länge sen man skrev här, men har bara haft det fullt upp här faktiskt. Hade tyska eleverna här och vi var aldrig hemma och jag fick dock aldrig sitta vid datorn. Min tyskatjej var helt ok, lite tråkigt och väldigt otacksam, men men, hon var trevligt. De andra var mycket mycket mycket trevligare, erik och sebbe fick de två bästa tycker jag, verkligen två underbara människor som man saknar, melli och gregor. :D Inte mycket har hänt sen de åkte hem. Fest i lördags. Började hemma hos anna, där jag spendera hela dagen, hon blev sjuk, vi förfesta hemma hos henne, jag hon ivan erik och hanna. Vi hade jätte kul, sen var det dags för festen, men anna orkade inte gå, hon hade typ 40 graders feber, så hon och ivan stanna hemma. Vi drog på festen, jag erik och hanna, och hade jätte kul faktiskt, lyckad fest alltså. Lite små falska rykten spred efter festen, men palla bry sig. så är det alltid här i eskilstuna efter fester. Efter festen gick vi ner till stan, vi tre, och åt på phenix, sen drog vi på efterfest vid tre tiden. Halv fem-fem tiden tog vi en taxi hem till anna. Vi sov sammanlagt tre timmar tror jag nästan, och var helt döda dagen efter. Vi skratta så mycket när vi skulle lägga oss att vi fick ont i magen, fyffan alltså, Jag och Erik tog annas gardiner som låg på soffan och använde de som täcken, sen kom hennes mamma in i vardagsrummet där vi sov, och sa med förvirrad röst,
- Vafaan sover ni med gardiner på er.

Fyfan va roligt det var altså. Jag kom hem vid fyra tiden i söndags och tog det lugnt. Igår blev det skola, inte mycket mer. Jag tog dock en "powerwalk" som emelie kallar det och kom sedan hem.
Idag har det varit en lugn dag. Jag Avin, Roberto, Tina, Simon och lills åt istället för lunch i skolan på billyboys, SKIT GOTT! Efteråt köpte vi godis för nästan 200 kr=fettisvarning. HAHA! Senare för ett tag sen gick jag ut på en "powerwalk" igen och träffa tania. Vi satt bara och prata om allt möjligt, skönt att träffa bruden igen!:)


Aja sammanfattning av de senaste dagarna i mitt liv.

Nu ska jag käka lite, vi hörs sen
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: emelie

RAKAN <3 EMELIE 31/1 <3<3<3<3 hahahaha

2009-02-20 @ 12:20:09
URL: http://emelievapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback