Partey ikvälll:D

Tja på er, länge sen jag skrev här, men har inte haft tid eller orken att skriva. Har haft mycket att ta tänka på och ta itu med. Hittills har lovet varit helt ok, lite jobbigt att tänka på vissa personer som irriterar en, men jag försöker att undvika "den" där personen. Igår var jag anna och tina hemma hos annas pappa först. Vid fem skulle vi filma med hedar och restena v gänget. Efteråt drog vi hem till hennes mamma var där ett tag, alltså till annas mamma, sen tillbaka till hennes pappa. Vi väntade på erik malin och hanna. När de väl kom satte vi igång kortspelandet. Efteråt vart vi lite galna igen så vi spela sanning och konsekvens. Vi gjorde flera olika äckliga blandningar som bla var gjorde utav tuggad tuggummi, malad kaffe och bodyloution. Fyfan va äckliga vi är. Jag spydde två gånger om ni är intresserade, hahaha! Idag blir det fest hemma hos anna igen. Jag ska ditt snart för att fixa musiken med anna och sedan förfesta som alltid. Drickan vi har för idag är Två vin flaskor, två vodka flaskor, 8 cider, xider etc och en platta öl. Allt detta för bara fem personer. Sammanlagt är det 13 pers som kommer, om man malin också kommer blir vi 14. Kul kul:D

Nu ska jag fixa mig här, vi hörs senare!
Ching chong

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

du vet varför jag drar in hanna, för att när det gäller saker som du gör eller säger så får man inte kommentera det för då får man skit för det. du får göra vad du vill och säga vad du vill utan att det ska bli några konsekvenser. du har alltid vart så rakan...



nehe, så du har aldrig gjort någon illa? :)

det är ju det du gör dagligen. slår, kastar nycklar, bränner folk, kastar grejer osv..

och du, vadå inte har något emot? jag har något emot att du gör illa tina, jag har något emot att du faktiskt gör illa folk även om ni nu driver...

jag drar in det här för att du sa att du ALDRIG gör illa någon.. så om du inte vill att nånting ska bli indraget så öppna inte käften..

2009-02-19 @ 11:41:27
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Jag drog upp det där ämnet för att du sa att du inte var ett dugg dubbelmoral.

Och jag har väl visste med det att göra.. För det påverkar mig att du sitter och slår henne osv...



Och förresten.. om du nu tycker att jag har gått för långt ...

varför fortsätter du då tjaffsa om det? låt det bara vara tack?



Och du, du behöver inte skriva med stora bokstäver :) Jag kan läsa det du skriver ändå :) så blind är jag inte ;)

pusshej! <3

2009-02-19 @ 14:56:41
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: hanna

"Efteråt vart vi lite galna igen så vi spela sanning och konsekvens. Vi gjorde flera olika äckliga blandningar som bla var gjorde utav tuggad tuggummi, malad kaffe och bodyloution. Fyfan va äckliga vi är."

HAHAHAHAH så jääävla sant!

2009-02-19 @ 21:28:15
URL: http://shewantstobeme.devote.se
Postat av: Sandra :)

jag lägger mig i så mycket som ja gvill..

japp jag blir påverkad av det, jag blir påverkad av att folk inte gör det dom ska på lektionerna och sittero ch gör illa varann istället.. jag blir påverkad av att folk sitter och verkligen över röstar läraren som har genomgång, jag blir påverkad av att vissa inte har någon som helst respekt för lärare i klassen..

Det är du som håller på och tjafsar om det, så visst. jag kan ocks åfortsätta tjafsa om det. du gjorde fel från början så jag kommer fan inte ge mig.

hejdå, lämna mig ifred tack för du är så jävla omogen och patetisk så att det inte är sant!

2009-02-20 @ 00:08:33
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

det jag menar är att jag skulle aldrig säga att du snackar skit om malin för att det är inte sant. du är alldeles för kär i henne för att ens kunna medge om hon gjorde nå fel...

2009-02-20 @ 00:09:23
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

som jag sagt tidigare så är jag ingen ängel, men jag försöker ändå hänga med i det han säger och kolla på filmerna han visar så bra som möjligt. vilket är ganska svårt med tanke på att ni sitter och pratar och stör hela tiden..

Jag har fortfarande inte sagt något om hon har lekt med dig:S och det förklarade jag för malin...

det är väl snarare avin som har missuppfattat det i sånna fall för jag har faktiskt inte sagt det (och nu får jag väl höra att jag förnekar det också).

Rakan, du var inte ens där då så du ska bara vara tyst om den saken.. Malin sa så som jag berättade, och jag tycker att det är så jävla fult att säga att man inte har sagt det och så en timme senare skicka ett sms där det står att man är så besviken på människan för att man sa det..

Nej jag ger heller inte upp. Du gjorde fel från början och det står jag fast vid.

2009-02-21 @ 11:57:38
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback