Rickard<3:D


Jaaaaa, jaaa ja, dagen idag har varit helt psyko måste jag säga. Folk Skojbråka och "Bråka" i klassen. Vissa fick för mycket socker i sig, och vissa andra bråkade med varandra medan andra satt ner och såg deprimerade ut, fyfan vilken dag, men dock lite komisk. Vår klass borde, tycker jag, skapa en blogg där vi säkerligen kommer skriva varje dag. Varje timma kommer någon att komma med färska nya nyheter, vi kommer bli värre än skvallertidningarna. Men aja, jag kan ta upp ideen imrn i klassen, hahaha!

Nu sitter jag här och äter min kladdkaka.
Imrn blir det skola, sedan efteråt ska vi bowla, jag anna tina avin malin sandra och kanske erik. Kul kul:d Efteråt blir det mat, sen hemåt. sen ska jag fixa mig och raka vägen hem till anna. Vi ska bara ha roligt tillsammans. vi ska även köpa en vodka också, så...;) vi får se hur det går till.

Jag lääängtar till sportlovet, då ska jag, till västerås, två fester och vara med de underbaraste:D:D:D:D:D:D Det blir jävligt kul, sen två dagar efter att vi börjat, dvs v.9, ska vi till sthlm med klassen, kuul kuul :D

Men vi hörs senare, nu ska jag gå ut och försöka kommunicera lite med rickard=omöjligt! hahaha, han är bara två dagar gammal.

Simma lugnt så länge:)

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Här sammanfattas bråket:

jimmieprofessorn.blogg.se

2009-02-06 @ 10:35:59
URL: http://jimmieprofessorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback