SÅ JÄVLA OMOGET:@

förresten, den här skolveckan har varit en av de värsta skolveckorna sen vi börja gymnasiet. Vi som trodde att vi hade en bra klass, men vissa personer förstör bara stämningen.  JAG ÄR JÄVLIIIIIGTTT FÖRBANNAD PÅ VISSA ATT JAG HAR LUST ATT BRÄNNA DE. Så jävla f*cking omogna människor som alltid skyller ifrån sig och är dubbelmoraler. Ut med vissa personer då får vi en bra klass. Att man ger sig på en människas egendom och kränker en människas handikappade syster är så jävla hemskt, hur tänker vissa människor egentligen, eller tänker de ens alls? Och att andra går runt och visar en video som man inte vill att den ska personen ska visa, hur jävla sjukt är inte det. Jag blir som sagt så jävla förbannad och jag känner hur bitter jag är alltså. Borde man inte lära sig att NEJ är nej, VISA inte videon betyder att man inte ska visa. Men vissa människor som sagt vet inte vad ett nej innebär.

har bara tre ord att säga till er,
SÅ JÄVLA OMOGET!:@


Kommentarer
Postat av: Anonym

KOMMER FRÅN RÄTT KÄFT SOM BERÄTTADE FÖR AVIN DET FÖRSTA HAN GJORDE. OM MAN SÄGER ATT INGEN SKA FÅ VETA, SKA INTE ENS AVIN FÅ VETA. HUR NÄRA HON ÄN STÅR DIG OCH ERIK SÅ SKA HON ÄNDÅ INTE FÅ VETA....

KANSKE SKA TÄNKA PÅ ANDRA ÄN PÅ DIG SJÄLV NÅN GÅNG?

2009-02-15 @ 08:29:40
Postat av: sandra

¨så du menar alltså att när jag sa det från början så passerade jag gränsen? :)

du gjorde fel från början, du berättade fast vi inte skulle och då får man faktiskt ta och skylla sig själv.

jag bryr mig inte . jag behöver inte er, ni var ändå inte så nära som jag först trodde. vilket jag gjorde fel att tro.. man kunde inte berätta något för nån av er innan det spred sig till hela gruppen. tycker att det är synd att man bara inte kan hålla käften som man själv lovade. det roliga är att det var DU och erik som inte ville att det skulle komma ut, det första du gör är att berätta för avin...märker att du inte känner mig ett dugg, för då skulle du veta att jag ger igen när folk gör mig ledsna/besvikna. :)

2009-02-15 @ 23:30:38
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: sandra

vi har aldrig stått varann nära, det kan jag faktiskt påstå. jag berättar inget för er typ. Visst, det där om simon var för att ni dels frågade varför vi hade gjort slut, varför det var som det var osv... och det där med victor, det är ju inte så att ni backade upp mig. Säg att ni gjordwe det du. för det enda du gjorde var att garva åt det, alla garvade åt det. till och med jag gjorde det för jag visste att han inte var seriös med det han sa så dra inte upp det nu.

förresten rakan, ja gpratade inte allste med dig när jag och simon hade det dåligt. NI VISSTE INTE ENS ATT VI HADE GJORT SLUT. nära vänner säger jag bara.

2009-02-16 @ 17:48:56
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: sandra

men herregud rakan ^o) du vet inte ett skit om det där, vadå drar in fler och fler hela jävla tiden? :) jag har inte dragit in nån så sluta med att fortsätta älta det..

Dumt att bara inte släppa det här för det är ju sååå jävla barnsligt...

när det kommer till vissa saker så är du dubbelmoral. det är så det är , bara att inse det..

och bara för att jag har ätit med er i skolan så behöver det inte betyda att vi var bra vänner. som du förstår så anser jag att man är bra vänner när man anförtror allting till varann.. vilket vi inte gör. jag påstår inte att ni är dåliga vänner, bara att vi inte är så nära varann.. vi var med varann efter skolan, pratade inte om så djupa saker som rör sig inom oss och det vet nog du också..



är det så jävla svårt att ta det lugnt? Jag kan faktiskt läsa , så detär bara mer irriterande att du skriver med stora bokstäver. du får liksom inte ut mer av att skriva med stora bokstäver om det är de du tror..

förresten, hälsa hanna från mig;)

2009-02-16 @ 21:01:54
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: sandra

jag skulle berätta för nawand också om han frågade.. det är säkert, jag har berättat för andra som har frågat som jag inte är nära vän med..

och förresten, det hände för liksom 1 ½ år sen vi gjorde slut så dumt att inte bara ta upp nått annat nån gång?

Har jag förnekat att jag har visat videon? nej , jag står för att jag gjorde det.. men samtidigt så har jag itne visat den för vissa som DU säger att jag har visat den för. som tex nawand... jag frågade honom rakt ut i fredags när jag mötte honom på stan. så ta reda på vem jag har visat den för innan du öppnar käften.

och det där med grädden, det har jag faktiskt inte berättat (kommer inte ihåg att jag har gjrot det). MEn i onsdags så berättade iaf rasmus att han visste om det och jag blev fan chockad.. så det är väl nån annan som berättade.. men han ville inte säga vem.. så skyll inte på mig om det tack :)

och du. jag har inte sagt att jag är världens bästa vän... du är inte heller det.. men tycker att det här bråket är så jävla fjantigt..

Haha, du säger att hon är en bra vän?!

DÅ ÄR DET DU SOM ÄR FALSK.. OCH ERIK DÅ.

för ni har setat med oss och berättat hur mycket ni hatar henne och att hon är skabbig och allt det där.. Skitsnack om henne till max alltså..

och du, du som säger att du inte snackar skit utan berättar det du tyckero mdom.. säg allt som du har sagt till oss framför henne så får du se vilken bra vän hon är ;)



så, var snäll och låt mig vara nu för det här bråket leder verkligen ingenstans och jag tänker inte slösa min tid på att sitta här och bara garva åt hur patetisk du verkligen är som drar in allt och alla i det här bråket när det faktikst bara rör sig om dig, mig och erik. Så nästa gång kan du ju vara så mogen att du inte drar in fler eftersom att DU ÄR SÅÅÅÅÅ MOGEN.

2009-02-17 @ 11:33:18
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, varför ska vi inte komma in på saker du har sagt?! Det är ju det enda du kommer in på när det gäller dig och mig. jag har sagt de och de.. men när vi kommer in åp saker som du har sagt så ska man bara hålla käften. du är inte sann rakan..

undrar vem det är som är falsk av dig och mig egentligen.

Jag har inget minne av att jag berättade om grädden. jag berättade om pussen, malin och amal var också med. Men visst, oekj. vi säger att jag berättade så är den saken ur världen..



MEN VARSÅGOD ATT ANMÄLA. VAD FAN SKA DU SÄGA?

"hej polisen, jag och några i min klass spelade sanning eller konsekvens. jag fikc pussa erik och sandra filmade det..

vi klovade varann dyrt och heligt att ingen skulle berätta och dagen efter så berättade jag för min bästa vän så att sandra blev arg, berättade för hela klassen att jag och erik hade pussat varann och så visade hon videon som hon hittade i telefonen 4 veckor senare..

Så nu vill jag anmäla henne för att hon visade videon "

hhahah asså, men visst anmäl mig.:) ja ggör bara tillbaka ;)

2009-02-17 @ 14:59:39
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: sandra

förresten rakan, om jag inte ska gå in på grejer du har sagt och gjort så ska du bnog inte ens kommentera eller ens öppna käften om det jag har sagt och gjort...

men än en gång så får rakan säga vad han vill om andra, han får göra vad han vill mot andra utan att det ska bli några konsekvenser. är så jävla trött på dig så att det inte är sant. Snälla, sluta besök min blogg för du har ingenting där att göra! :) ska man behöva sätta lösenordskydd på bloggen eller för att du nångång kan låtya mig vara? :)

jag bryr mig inte ett skit om dig så håll dig bort afrån mitt liv så blir allt så mycket bättre.

2009-02-17 @ 15:03:19
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: sandra

rakan, jag sa aldrig "om avin vet så ska hela klassen veta". jag sa att om du får berätta får jag också berätta :) det är lite skillnad :)

Varsågod, anmäl mig :) ser det ut som att jag bryr mig? :)nej, just det =)

och förresten du? jag är inte såna som klagar på att folk inte kan snacka svenska men nu måste jag fan göra det, ursäkta men vad fan menar du med den här meningen? "OCH BORDE INTE BORDE KANSKE TÄNKA ÖVER VAD DU HAR GJORT!"

Vadå borde itne och borde kanske?

VEm är det som ska tänka egentligen rakan? JO DET ÄR DU. och jag bryr mig inte om att du bara berättade en liten del för avin, du berättade och det var EXAKT det vi inte skulle göra.

du bröt löftet det första du gjorde, så än en gång, skyll dig själv :)



haha du kunde inte kommentera min kommentar om att vi inte ska gå in på det du säger? du har ingenting att säga om det. bra :)



hejdå, ha ett bra och långt liv :)



2009-02-18 @ 10:05:00
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/
Postat av: sandra

Rakan, jag bryr mig inte om avin är din andra halva. du berättade , det var det VI INTE skulle göra så sluta och vara så jävla sur och fortsätta bråka om det för det är så jävla patetiskt bråk...

VADÅ DAGEN EFTER? NEJ DU DET GJORDE JAG INTE.. :)

jag förnekar inte att jag berättade för henne , det jag förnekar är att jag inte berättade det för henne dagen efter utan jag väntade ett tag med att berätta det till skillnad från vissa andra..



Rakan, jag har inte påstått att du har snackat skit om malin så håll käften :)

det jag menade var att när jag tog upp att det var så jävla dubbelmoral att snacka skit om hanna och sen en timme senare vara med henne..

och när jag tog upp det skrev du "jag vill nu inte komma in på saker jag har sagt och gjort. "



haha , har du ALDRIG gjort någon illa? :) dagens lögn rakan? :) det senaste som jag vet att du gjorde var att bränna Tina på handen, är inte det att göra illa någon om jag får fråga? :)



Du högg mig i ryggen Rakan :) genom att berätta det för Avin fast vi inte skulle berätta... och du , jag har inte förnekat nånting :) jag står iallafall för vad jag gör tillskillnad från andra.

2009-02-18 @ 16:58:50
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback