The grudge 3

Snart somnar jag här på skrivbordet, alltså helt sjukt. Jag är såååå trött, jag kan knappt hålla ögonen öppna, men jag ska kolla på the grudge3 så jag måste piggna till haha:P Flumdag i skolan idag igen, mycket sjungande, skrik och jaa, spsp2 kan hitta på nästan vad som helst, vi är galna, då menar jag verkligen GALNA. Efter skolan blev det bowling och corner med anna tina avin malin sandra erik och jag. Kul vare. Efteråt tog jag bussen hem duschade sen tog jag bussen hem till anna. Jag träffa hajar först sen drog vi två tsm ditt. Vi hade bara chillkv'äll, vi sjöng sing star spelade guitarr hero osv. Jag kom hem för en timma sen typ.

Men nu ska jag sitta och kolla på the grudge, vi hörs senare!
Simma lugnt så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback