shululululu

Tja på er!

Flera dagar sen jag skrev här, men har samma ursäkt som vanligt, Jag har inte haft tid att skriva faktiskt. Det var efterallt sportlov och man ville njuta av den riktigt mycket innan helvetet(skolan) börja igen. Idag var det då vi börja skolan. En väldigt lugn dag i skolan, Film på historian, matte(typ halva mattelektionen gick åt att vi stod där ute i kylan pga att äckliga brandlarmet gick på). Sen efter historian åkte jag tina anna och avin till stan(godisland) och köpte godis för 170 spänn för bussresan imrn till sthlm :D. Sedan tillbaka till skolan för att ha drama lektion. Hajar var med på drama lektionen, vi ljög och sa till lärarna att hon var min tjej från sthlm hahahahaha, men sen kunde viinte hålla oss från skratt så vi sa bara att hon var min bästa kompis och att hon bara ville vara med. Jag var "otrogen" med emelie under tiden jag var "ihop" med hajar. HAHAHA! Bästaste:D åkte bussen hem tillsammans med hajar och avin efteråt. Vi planera även att fixa en fest till avin på lördag med tanke på att hon fyller 18 på söndag :D Nu planerar vi för fullt för att det ska bli så bra som möjligt.

Imrn blir det som sagt sthlm md klassen, Längtar så mycket, vill bara komma bort från eskilstuna och äckliga skolan!
På fredag blir det fest med Erik Hanna och Anna i engelska skolan, KUL:D. På lördag blir det som sagt avins fest:) Ännu roligare, så denna helg kommer bli KANONNNNN:D:D!

Aja, vi hörs senare, ching chong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback