Pirrigt!

Tja på er!

gårdagen var faktiskt rolig. började fixa mig vid sju-åtta tiden, och drog efter det hemifrån. jag drog först till frittan med tanke på att jihad och jalal var där. Vi var där ett tag, de spelade poker jag tittade på och skrattade lite åt de. Sedan drog vi hem till jihad, han fixade sig, sen runt elva tiden började vi gå ner mot stan. Fyfaan va halt det var alltså. vi kunde knappt gå.. Vi kom fram till krogen, gick in med vip kortet. När vi väl va där inne fick vi gratis dricka av jihads bror. alltså fyfaan va goott det var. Efter en typ halv timma kom även gabi ditt, vi umgicks, dansade, träffade på bla min bror och hans kompisar, sedan vid ett tiden tog vi en taxi hem. Det var en rolig kväll faktiskt så...:-) när jag kom hem ladda jag ner en film och proppade i mig godis, choklad och chips=fettis!

Idag har jag inte gjort mycket mer än filmat/agerat framför kameran. Det är så att tre tjejer från 3:an ska göra en film som handlar om bollywood och hollywood, och jag var en av de som fick äran att vara med. Jag ska föreställa antonio Banderas, as kul är det, men det tog j*vligt långt tid att bara filma en scen utav programet. Vi blev även bjuda på pizza utav tjejerna också, tack tjejer:D hahaha!

nu sitter jag här och inte gör mycket, funderar på att sittta och göra min historia sammanfattning som ska vara klar imrn, men jag vet inte om palllar, jag kanske skiter i det, och säger att jag var på akuten, som vissa alltid brukar säga när det är prov eller inlämningar, och det lönar alltid sig, så jag kanske ska ta och börja med den metoden jag också.

Förresten, jag får tysktjejen imrn. Det känns lite pirrigt i magen med tanke på att det är första gången vi ska träffas, och då måste de få en "bra-första-intryck" av mig. Jag har bett mamma att köpa en bra frukost, och även köttbullar, makaroner och brunsås som jag ska tillaga när jag kommer hem. Vi ska hämta de klockan 4 ifrån tågstationen, sen ska vi väl hitta på något med de andra. jag tänker iaf inte sitta hemma ensam med henne redan från första dagen, vi måste juh bevisa att vi är roliga människor att umgås med. 

nu ska jag ta och sitta framför tv, 
Vi hörs!
Hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback